REGULAMIN SERWERÓW ELITA

VALHEIM UPPSALA

  1. W tej grze obowiązują również podpunkty z regulaminu ogólnego.
  2. Aby wejść na serwer konieczne jest złożenie podania ze SteamID, pobranie paczki modów oraz stworzenie nowej postaci. Złożenie podania jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i zapoznaniem się z dostępnymi poradnikami i faq.
  3. Zakaz pingowania na mapie, używanie komendy /s (krzyczenie) oraz wyświetlanie swojej pozycji na mapie.
  4. Rozgrywka jest podzielona na ery, każda era to inny rodzaj metalu. Zakaz wyprzedzania aktualnej ery w jakikolwiek sposób. Przedmioty wyprzedzające epokę wygrane jako nagrody z eventów, questów lub handlarzy są dozwolone.
  5. Ceny przedmiotów u kupców mogą ulec zmianie w dowolnym momencie.
  6. Zakaz chowania skrzyń za strukturami, które uniemożliwiają osobom trzecim ich znalezienie po włamaniu bez uszkadzania struktur.
  7. Zakaz spojlerowania i podpowiadanie na czacie ogólnym w kwestii lokacji questowych.
  8. Każdy budynek musi posiadać przynajmniej jedne funkcjonujące drzwi oraz tabliczkę z imieniem właściciela (bez niej takie miejsce jest traktowane jako niczyje i może zostać zaatakowane lub przejęte przez innych graczy – chęć przejęcia należy zgłosić administracji, minimalny czas trwania przejęcia to 24h).
  9. Zakaz stawiania wardów przy lochach, kurchanach, jaskiniach, ołtarzach.
  10. Zakaz stawiania wardów w budynkach innych graczy.
  11. Wyspa startowa jest strefą PvP objętą nadzorem klanu Brandkaldów. Na wyspie startowej zabronione jest: atakowanie graczy niezrzeszonych we frakcji przez innego gracza frakcyjnego, atakowanie i okradanie wszystkich graczy we wszystkich lokacjach objętych strefami, kradzież statków z obszaru całej zatoki Uppsala oraz całej strefy wyspy Blomstre.
  12. Reszta świata jest strefą PVP. Podczas ataków za zabrania się niszczenia struktur za pomocą młotka przez stronę atakującą, niszczenia, naprawiania oraz budowania struktur za pomocą młotka przez stronę broniącą. Zabroniona jest kradzież itemów questowych. Zabronione jest zabijanie golasów oraz wylogowywana się podczas walki w celu jej uniknięcia lub zdobycia przewagi.
  13. Zakaz kradzieży z ciał graczy: zbroi, broni, narzędzi, biżuterii, pasków, gemów zasocketowanych w itemach oraz przedmiotów questowych.
  14. Atak na osadę klanową (objętą strefą) możliwy jest tylko poprzez wcześniejsze wypowiedzenie wojny oraz zapowiedzenie ataku z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Zakaz ataków na domy w trakcie eventów +/- 1 godzina.
  15. Na serwerze funkcjonują 3 frakcje prowadzone przez GM’ów – Brandkaldowie, Lordbrokowie i Haddokowie. W danych frakcjach możliwe jest tworzenie mniejszych klanów (minimum 3 osoby). W skład osady klanowej muszą wchodzić minimum 2 budynki użytkowe – taka osada może ubiegać się o zabezpieczenie swojego terenu strefą.
  16. Zakaz korzystania z cheatów, trainerów i innego oprogramowania wspomagającego grę oraz wykorzystywania bugów w grze.
  17. PAMIĘTAJ! To tylko gra. Po obu stronach monitora jest człowiek – zachowaj kulturę.
  18. Kategorycznie zabronione jest atakowanie GM`ów i Administratorów oraz dotykania przedmiotów z ich grobów podczas gdy przebywają na postaciach technicznych – “GM” lub “ADMIN” przed nickiem
  19. Administracja zastrzega sobie prawo do potwierdzania integralności gry u każdego z graczy. Niepoddanie się kontroli jest równoznaczne z zablokowaniem dostępu do serwera.